lördag 28 juli 2012

Veckans krydda del 2



Veckans krydda

Vad har jag nu tagit fram som veckans krydda?

Gör någon glad. Det får dig att må bättre och du gör någon annan glad samtidigt.
Överraska din partner, en vän eller någon annan som behöver uppmuntras.

What comes around goes around - good and bad

Min sambo överraskade mig med att bjuda mig på bio helt spontant, vi fick en jättetrevlig kväll. Vi fick egen tid och hann slappna av från vardagens måsten. Hon visste att jag ville se nya Batman filmen och hade köpt två biljetter för att göra mig glad sen tror jag att hon ville nog se den själv också ;)

Jag blev otroligt glad för att hon helt spontant ordnade det här för mig, bara för att göra mig glad.

Det var jätteuppskattat och jag råder er att överraska någon helt spontant och filmen Batman - the dark knight rises rekommenderas starkt. Den är 2 tim 45 min lång. Det är en spännande film rakt igenom som ger mycket att diskutera sen. Det är en film som nog alla kan se oavsett om du gillar Batman eller inte.

Så ta reda på vilken typ av snacks den du vill överraska föredrar och köp det som en extra krydda. Gör en total överraskning, du och den du överraskar kommer att få en mycket trevlig kväll och må bra själsligt.

Kom ihåg att tillfälliga urspårningar är ok även om du är i jakten på drömkroppen. Så snaska på, boka biljetter på www.sf.se och överraska någon idag.

Ni behöver inte just boka biljetter till Batman, SF har fler filmer, men det är mitt förslag iallafall.

Sätt ett mål - njut av livet - kämpa som fan!
/Wennberg


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar